ELGIS-SIGLA-ALB

Himfu multifocal, terapia care te scapa de celulita

Te-ai intrebat vreodata de unde vine frumusetea oricarei persoane ? De cele mai multe ori,  aceasta se naste din lucruri simple. Un zambet sincer, o stare emotionala pozitiva, ori  capacitatea de a fi tu insati indiferent de situatia in care te afli, reprezinta secretul care te va face sa pari frumoasa in ochii celor care te privesc. Frumusetea sufleteasca, completata de frumusetea fizica, iti va mari considerabil increderea in propria-ti persoana, iar acest lucru este minunat, pentru ca o femeie puternica, este capabila sa “rastoarne muntii “. 

De ce este importantă alimentația?

O dietă echilibrată este vitală pentru sănătate și bunăstare. Alimentele oferă organismului nostru energia, proteinele, grăsimile esențiale, vitaminele și mineralele pentru a trăi, a crește și a funcționa corespunzător. Avem nevoie de o mare varietate de alimente diferite pentru a furniza cantitățile potrivite de nutrienți pentru o sănătate bună. Adoptarea unei diete sănătoase poate fi, de asemenea, una dintre marile plăceri culturale ale vieții. O dietă nesănătoasă atrage riscul apariției multor boli. 

Elimină băuturile carbogazoase

Bea apa!

Băuturile dulci, cum ar fi sucurile de fructe și ceaiurile îndulcite sunt sursa principală de zahăr adăugat în dieta. Din păcate, descoperirile din mai multe studii indică faptul că băuturile îndulcite cu zahăr cresc riscul de boli de inimă și diabet de tip 2, chiar și la persoanele care nu au grăsime corporală în exces.

Dormi suficient și relaxeaza-te

Relaxare

Importanța unui somn de calitate nu poate fi neglijată. Somnul insuficient poate determina rezistența la insulină, poate genera creșterea poftei de mâncare și poate reduce performanța fizică și mentală. În plus, somnul slab este unul dintre cei mai puternici factori de risc individuali pentru creșterea în greutate și obezitate.

Stai hidratat si fa miscare zilnic

Ramai hidratat!

Hidratarea este un factor important al sănătății și adesea este trecut cu vederea. Menținerea nivelului hidric ridicat vă ajută să vă asigurați că că volumul de sânge este optim și corpul funcționează în patametri. Deși nu există o cantitate fixă de care toată lumea are nevoie pe zi, setea trebuie ținută sub control cu consum de apa ori de cate ori este nevoie.

Nu fuma și limitează consumul de alcool

Fumatul, consumul de droguri și abuzul de alcool îți pot afecta grav sănătatea. Oricare dintre aceste acțiuni poate atrage riscuri de boli cronice. Discută cu medicul pentru a afla mai multe despre accesarea resurselor de informare care sa te ajute să eviți sau să limitezi consumul acestor substanțe.  

Sfaturi pentru nutriție

Corpurile noastre sunt aproximativ 60% apă, iar masa musculară are nevoie de mai multă apă pentru a se menține, decât are neoie țesutul adipos. Este important să bei multa apă pentru ca sistemul tău muscular si tot corpul tău să se mențină în parametri și să funcționeze fără probleme. 

Rămânând hidratat îți vei optimiza metabolismul, îți vei îmbunătăți nivelul de energie și vei avea o digestie bună.

Și acestea sunt doar câteva dintre beneficiile hidratării. Pe lângă nivelul optim de hidratare, electroliții sunt necesari mai ales dacă faci mișcare.

Fructele și legumele sunt resurse prețioase ce oferă fitonutrienți esențiali, micronutrienți, vitamine, minerale și enzime – toate acestea fiind la fel de importante pentru sănătate, precum macronutrienții despre care auzim adesea (carbohidrați, proteine și grăsimi).

O porție de broccoli, de exemplu, oferă fibre, calciu, potasiu, magneziu, zinc și multe altele

Nu exista o regulă care zice să ai șase mese mici pe parcursul zilei sau cele trei mai standard (mic dejun, prânz și cină). Este posibil să nu existe un singur răspuns care să se aplice tuturor. Cel mai bine este să afli care este ritmul care și se potrivește si te ajuta să slăbești.

Evită să sari peste mese în întregime. Aportul de gustări mici de înaltă calitate, mini-mese sau suc proaspăt pe tot parcursul zilei te vor ajuta să-ti sporești energia și te vor impiedica să consumi mai mult decat este nevoie.

Mâncatul de grăsimi nu te îngrașă neapărat! Multe vitamine care susțin imunitatea, cum ar fi vitamina E sau beta-carotenul și hormoni, precum vitamina D, necesită unele grăsimi în dietă pentru absorbție.

Cheia este să alegi cu înțelepciune când vine vorba de grăsimi. Spre exemplu, avocado este alimentul potrivit!

Alimente favorabile pentru pierderea în greutate, potrivit experților

Următoarele alimente pot susține pierderea în greutate și îți pot îmbunătăți sănătatea.

  • Ouăle conțin aproape toate vitaminele esențiale (cu excepția vitaminei C), plus minerale precum fosfor, calciu și potasiu. Pe lângă faptul că sunt o sursă de proteine complete, ouăle sunt, de asemenea, ușo de integrat în alimentație și de adaptat diferitelor gusturi.
  • Avocado este bogat în fibre și este o sursă de grăsimi sănătoase, de calitate, ceea ce îl face un aliment excelent pentru reducerea senzației de foame si pentru slabirea corporală. Dar, desi este o sursa excelentă de grăsimi de calitate, avocado are și conținut ridicat de calorii, așa că este important să fii atent la cantitatea consumată.
  • Somonul este bogat în proteine și acizi grași omega-3. Cercetările sugerează că acizii grași omega-3 pot ajuta persoanele cu greutate clasificată ca supraponderală sau obezitate să-și reducă senzatia de foame. Peștele, în general, te poate ajuta să reduci senzatia de foame mai mult decât alte proteine, precum ouăle și carnea de vită.
 

Sfaturi utile pentru pierderea de greutate

Nu sări peste mesele principale ale zilei

Evita sa sari peste mesele zilei. Avand mese regular dobandesti energia necesara pentru a trece prin ziua ta. Mesele neregulare duc la gustari nesanatoase si, in final, sunt opuse cu obiectivul de a slabi.

Elimină gustările nesănătoase

Gustări cu alimente prăjite, uleioase sau dulci (de exemplu, prăjituri, produse procesate sau de patiserie etc.) adaugă calorii suplimentare la dieta ta. Dacă îți este foame, alege alimente cu conținut scăzut de calorii, cum ar fi fructe proaspete, iaurt cu conținut scăzut de grăsimi sau sandvișuri cu ton/sardine/brânză slabă, făcute cu pâine integrală (nu uita să incluzi legume precum castraveți și felii de roșii), deoarece sunt mai sățioase și mai dense în nutrienți.

Consumă alimente cu conținut ridicat de fibre

Fibrele absorb apa și asigură senzația de sațietate pentru un termen mai indelungat. Alege alimentația diversificată cu alimente pe bază de plante, minim procesate, cum ar fi cereale integrale (de exemplu, orez brun și pâine integrală; sau mai bine, pâine cu mai multe cereale), legume, fructe, fasole și linte pentru a adăuga fibre în dieta și pentru a facilita pierderea în greutate. .

Contactează-ne pentru mai multe detalii

Scrie-ne un mesaj și in cel mai scurt timp vei fi contactat de un terapeut pentru a-ți oferi mai multe detalii.